Orjinal Mesajı Yazan: 10UR
Neden boşverelim ki? Herkesin kariyerinde kötü dönemler olur G.Birliğindeki performansı da gayet iyiydi.
Bir tek Gençlerbirliğinde değil Ankaragücü"nde de çok başarılı oldu
Bana göre Milli Takımda ki başarısızlığı kadronun sürekli değişmesidir
Bana Ersun Yanal Türkiye"deki en iyi teknik direktörlerden birisidir