âİ£T10 Bi yardımcı olsan????Yankılı ses için... 1-Hkullandığın programın ad ıne? 2-Nerden bulabilirim? 3-En iyi hangi ayar oluyor???
legendeleven ya internette programlar var ama biz bilmiyoruz.araştırırsın bulursun googledan falan..ama en kolayı ses kaydedicisinden menüden yankı ekle diyon
saviola83 http://www.tekbuyuk.com/tezahurat.html http://www.365gunspor.com/marslar_mp3.php http://www.yuruyedur.com/index.php?q=node/view/7 ye bi bakın güzel tezahüratlar var. bi de oluyomu bilmiyom ama lig tv de maçı spikersiz izleme opsiyonu varsa , ve tv kartıyla lig tv yi izleyebilen biri varsa gs maçlarında süper tezahüratlar kaydedebilir. ve de ses kalitesi çok iyi olur. ( sanırım çok düşük bi ihtimal :) ) Ayrıca bu eko ve ses kalitesini artırma olayı gold wave denen bi programla yapılabiliyomuş. ama biraz karışık bi program. gold wave kullanmayı bilenler yardımcı olursa sevinirim.
legendeleven ya verdiğiniz yerlerdeki tez.ler zaten vardı ama biraz uğraşılması lazım biz bide sadece tez.değil ses yaması yapmayı düşünüyoruz.okul yoğunluğundan fazla girmediğimiz için biraz geç gelebilir.sabredin 3.0 ses yaması gelecek ama ne zaman belli değil
CrimE Bu dosyaları nasıl adx e çeviriyosunuzz.Elimde çok manyak tezahuratlar var.Yardımcı olursanız sevinirim...
Nowitzki 41 eğer gerçekten elinde kaliteeli tez.ler varsa benle irtibata geç... msn'den... yada özelden...
legendeleven beyler 3.0 gelcek ama ilgi bekliyoruz.bize yardımcı olacak arkadaş arıyoruz bu işlerden anlayan
Sailorman89 beyler bana bu tezahuratların orjinal wav hallerini gönderin ben size herşeyini ayarlayıp göndereyim.Tezahuratlara Fade olayı felan da ekleyebilirim yani tezahurat başlarken sesin yavaş yavaş yükselmesi biterkende yavaş yavaş azalması gibi olaylar...Güzel bi Wav editör prg. buldum bende zaten orjinal spiker sesinden bazı takımların seslerini ekledim baya hoş oldu..maça başlarken felan bu sesleri okuyo spiker....aşağıda seslerini ekledigim takımların listesi var... -M. United -Chelsea -Liverpool -Newcastle U. -Monaco -Bordeux -Bayern Munih -Leverkusen -Hamburg -D. Kiev -M. City -Fulham -Birmingham C. -Chartlon A. -Middlesboro -B. Dortmund
legendeleven Orjinal Mesajı Yazan: suatcagdas beyler bana bu tezahuratların orjinal wav hallerini gönderin ben size herşeyini ayarlayıp göndereyim.Tezahuratlara Fade olayı felan da ekleyebilirim yani tezahurat başlarken sesin yavaş yavaş yükselmesi biterkende yavaş yavaş azalması gibi olaylar...Güzel bi Wav editör prg. buldum bende zaten orjinal spiker sesinden bazı takımların seslerini ekledim baya hoş oldu..maça başlarken felan bu sesleri okuyo spiker....aşağıda seslerini ekledigim takımların listesi var... -M. United -Chelsea -Liverpool -Newcastle U. -Monaco -Bordeux -Bayern Munih -Leverkusen -Hamburg -D. Kiev -M. City -Fulham -Birmingham C. -Chartlon A. -Middlesboro -B. Dortmund o ses kıslılması falan biz de yapıyoruz.biz halledeyiroruz artık 3.0 çıkakcak gibi..çok kaliteli olacak sorular da giderildi.