1.Ses derinliği olarak tabiki v1.0 dan daha iyi oldu bu versiyon ama sesler az cıkıyo dediğiniz zaman sunu goz ardı etmiş olursunuz: İlk versiyondaki seslerin cızırtılarına bakın bi bu cızırtıları engellemek için mecburen seslerin daha dusuk olması gerekliydi onu yaptık.
2 Sesler aslında dusuk deil pes4 un taraftar sesleriyle aynı seviyede pekala belki cok az dusuk belki ama ses bangır bangır cıkarsa da hiç hos bi goruntu ortaya cıkmıyo gercekcilik ortadan kayboluyor.
3.Ses kalitesine gelince bunlar tamamen web sitelerinden cektiğimiz seslerin kalitesizliğidir ki bunun da zaten en kaliteli olanlarını bulduk sectik ve bu kalitesizlik olayını derinlik ve yankı efektleri ekleyerek 80% oranında ortadan kaldırdık
Bu sayede karsımıza gusel bi patch cıktı herkese tavsiye edebilirim hatta ben dahi kendi oyunumda kullandığım ve gayet memnun kaldığım bi yamadır İleriki zamanlarda daha iyilerini yapıcaz imkanlar doğrultusunda