Peki beyler pek yeri degil ama bir sey daha sorcaktim, ben target man olarak mesela adriano yu seciyorum top adriano ya geldiginde ilk asistimi dusunuyo yoksa golumu cun ku soyle birsey duymustum nezaman takim oyunculari benim target man i gorse oda bosta olan bi adama asisti yapiyo. bilmiyorum ne kadar dogru......