Orjinal Mesajı Yazan: uA-Batuhan
Valla ha .. Dandik bi programı bile kafaya takıosan artık .. Aşırı dindarsın galiba
ağzınızla itiraf ediyorsunuz aynı ismi her yazışınızda değişik bi isim veriyor sallama bi program ben müslümanları kötülemekten başka bir amaç seçemedim eğer siz bulduysanız komik bişe söleyin
dindarlık konusuna gelince gerektiği kadar olmaya çalışıyorum ayıp mı