fbercan25 Orjinal Mesajı Yazan: Esener Saçma Hemde Çok Saçma Neden hep Müslümanların İsmi Var... ewt bencede zatn tek amaclarıb o islam alemini terörist gibi göstyermek
Elensar77 Mistafa Dafagbhut banada bu cıktı beyler doru diosunuz ama burda zaten afgan terorisler diyo dünyadaki demiyoki
ELECTRIFY Orjinal Mesajı Yazan: orcuncetin/avrilavigne beyler doru diosunuz ama burda zaten afgan terorisler diyo dünyadaki demiyoki tamam işte bu adamların hepsini terörist ilan ediyo kafasına göre...aldanmayın bu tip eğlence diye nitelendirilen saçmalıklara...
Fevzi başta bana da Mustafa Kalashnikov çıktı sonra stephon marbury yazdım ona da Al-Yazır Ima Fhatti çıktı:D