Franck Ribery Orjinal Mesajı Yazan: masterran ben burdan kısaca şunu anlıyorum ki nick yapma kabiliyetimiz sıfır :)) Nie öle diosun ki bence cok güze nickler var aramızda....:mad: :mad: :mad:
tifosie Orjinal Mesajı Yazan: masterran ben burdan kısaca şunu anlıyorum ki nick yapma kabiliyetimiz sıfır :)) sen şimdi benim nickime lafmı attın :)
Pizarro walla benimki FiRaWuNdu adamın ismi çok hoşuma gitmişti şimdi exotci_galatasaraylı exotic çok hoş bi kelime galatasaray takımım lı da beni temsil ediyo ;)
Hasansas1905 hasan şaşı çok sevdigim için ve GALATASARAYLI oldugum için bu nicki kendime uygun gördüm.
Shevchenko **benim heryerde alkaweb'tir ama burda baktım pEnTagRaM_15 abim nickini değiştirmiş bende de o sıralar FM'de Shevchenko 28 golle gol kralı oldu ve bu adama sempatim başladı sonra da nick değiştirme konusu açılınca Shevchenko oldu.(Shevchenko SCN'ye özel bir nick)**
03Gs1905 03=Afyonkarahisar GS=Galatasaray 1905=Galatasaray'ın Kuruluş Senesi Pes4online'de ise 03Gs1905
DOOMHAMMER1903 Orjinal Mesajı Yazan: masterran ben burdan kısaca şunu anlıyorum ki nick yapma kabiliyetimiz sıfır :)) valla benimkisi gayet orijinal google da Doomhammer1903 yaz beni veya SCN ile ilgili sayfalar bulursun:D
masterofpuppets02 Master Of Puppets : Metallica'in cikis Yakaladigi zamanindaki en guzel Albumudur 02 de Okulda bana takilan ad :b
Shevchenko Orjinal Mesajı Yazan: Shevchenko benim heryerde alkaweb'tir ama burda baktım pEnTagRaM_15 abim nickini değiştirmiş bende de o sıralar FM'de Shevchenko 28 golle gol kralı oldu ve bu adama sempatim başladı sonra da nick değiştirme konusu açılınca Shevchenko oldu.(Shevchenko SCN'ye özel bir nick) su aralar degistirmeyi düsünüyorum :rolleyes:
mirдňdд Orjinal Mesajı Yazan: Ġöќђдň Anket Önerileriniz Konusuna Seçenekleri ile Birlikte Yazın, Hemen Açayım Anketi :) gökhan en fazla kaç seçenek oluyordu be hocam;)
Wâ¥Иè ЯỖỖИę¥ Orjinal Mesajı Yazan: m0K0k0 oha be abi bunu söylemek için mi taaa 1 yıllık konuyu buldun getirdin :o :D Muhaha:D