Orjinal Mesajı Yazan: Exvision
Benim kullanıcı adım uzun hikayer boşver sen :)
Exvision -> Excellent-Vision'ın kısa ve kulağa daha hoş gelen şekliydi demi? :)
Benim nickin özel bir anlamı yok.1-2 yerde görmüştüm.Sonra kullanmaya başladım.Bazen Lil-Rops gibi değişik bir nick de kullanıyorum.