Ne desem ki :)
Daha önceleri heryere değişik nickle login olurdum; cemra, tinki pinki, gazoz kapaa, chokomel, barni maloztash gibi. Sonra bigün karar verdim doğru düzgün bi nick bulcam arkadaş dedim. Çok düşündüm bulamadım. Sonra bigün bilg. başında nick düşünürken Penguen dergisinin açık bi sayfasında "takunya" lafı gözüme ilişti, olaylar gelişti :)