Beyaz,Sevgili Zekiyle hiç ilgilenmedi,tabi Zeki'nin de canı sıkıldı.(Yüzünden nerden buraya düştüm ben diye söylendiği izlenimine vardım.)
Beyaz'dan da biraz daha içtenlik ve Zekiye ilgi göstermesi gerektiği kanısındayım.(Zeki Sanki Yazarmış izlenimi yarattı.)
Ayrıca Zekirdekçilerde telefonla hiç aramadı ? Ona destek olmadılar.
Radyo programını takip edenler bilir telefonlar hiç susmaz ve Zeki'nin çok yüksek kapasitede hayran kitlesi vardır.
Yasemin Bozkurt'unda yayının başında Zekiye Sen Şuraya Geç der gibi laubali tavırlar takınması hiç hoşumuza gitmedi.
Sonuç olarak Zeki ilk defa bir Televizyon programına katıldı,bundan sonra onu dinlediğimiz gibi tvlerdende sıkça takip etmeyi umuyoruz. :keman: