Orjinal Mesajı Yazan: vince15
Merak etme takip ediyorum da noluyo anlamadım bunlar zaten herkesin yaptığı yorumlar Sophomore'ların Rookieler karşısında ezici bi güç üstünlüğü var istikrar diyosan yıldız diyosan Ben Gordon diyosan yanılıyosun ve sallıyosun öle bir iki maç izliyip birilerini beğenip hemen burda onu korumaya çalışma bence al sana Ben Gordon'un son 5 maçtaki istatistikleri şimdi oku da bi daha düşün asıl sen alırmısın;
Jan 21 (ATL) 20 dk 5 sayı 0 rib. 3 asist
Jan 22 (@ DET)15dk 2rib 0 asist 4 sayı
Jan 24 (@ ATL)18dk 2rib 0 asist 15 sayı
Jan 25 (DEN) 30dk 3rib 6 asist 18 sayı
Jan 27 (CHA) 7dk 0 rib 0 asist 6 sayı
İşte arkadaşlar soruyorum size sizce kim haklı son 5 maçın istatistikleri bunlar! Bu sene smaç yarışmasına katılacak çok Rookie var ama All Star olabilecek belki de sadece 1-2 Rookie var!?
İyide bende diyorum ki rookieler herkesin dediği kadar kotu bi takım değil. Senin yaşının küpü kadar canlı maç izlemişliğim var.Eğer dediğin gibi 1-2 maç izleyip birilerini korumaya çalışsam tum nba oyuncularının arkasında olurdum. Ayeıyetten haddini bil yerini bil. Bana gelipte sallıyosun muhabbetleri yapma burda.Sen daha ekmeğe agu derken biz sabahın köründe uyanıp kanald de nba maçlarını izliyoduk.Sidik yarıştırmaya kalkma.
Unutma ki çaylak sezonunda bir anda performans düşüsü ve yuükselişi gayet normaldir. İstikrar rokieelerde performansının düştükten sonra tekrar yukseltmektir ki bu da ben gordon da var zaten. Ayrıyetten bir sezonluk performansı 5 maçla değerlendiren birisin gelipte bana burda hocalık muhabbetleri yapma. Ben gordonu ben alır hatta 40 dk dan fazla oyunda tutarım. Onun gibi bir genç bir oyun kurucu cok zor yetişiyo bu dönemlerde.
İşte arkadaşlar sizlere soruyorum mu? puahahah kendini televizyonda yarışmada mı sandın sen? İyi bir nba izleyicisi zaten b.gordonun yaptığı işleri iyi bilir gelipte senin verdiğin son 5 maçın istatistiklerinden adamın nasıl bir oyuncu oldugunu anlayacak değil.Ayrıyetten adını taşıdıgın vince carterında nj e gelmeden önce torontodaki halini unutma herkes bir dönem düşebilir o hallere.
YEAR TEAM G GS MPG FG% 3P% FT% OFF DEF RPG APG SPG BPG TO PF PPG
04-05 CHI 42 3 22.2 .436 .427 .849 .60 1.60 2.20 1.8 .60 .05 2.33 2.60 13.4
al bende bu sezonki istatistiklerini veriyorum. İlk sezonundaki bir adam için sayı yüzdesine ve ppg e bakarsan sevinirim.Assist ortalamasının düşük olması cok normal bu sezon.
Ayrıyetten Aldığı dakikalara da bakarsan birazcıkdaha yanıldığınız anlarsın.Diyeceksin ki çok iyi bir oyuncuysa neden bu kadar az süre alıyo. Söliyim hemen Kirk Hinrich gibi bir oyuncunun yedeği ama sut yüzdesi ondan çok daha iyi. Gordon bu sezon rokiee bir çok beceriksizlik,ve performans düşüklüğü yaşayabilir (ki adı üstünde çaylak) gelipte burda b.gordon iyi deildir yok işte al son 5 maçtır performansını veriyorum gibi şaçmalıklarla uğrasırsan su anda oldugu gibi komik duruma düşersin.
Başkasına bot atmadan önce kendi boklarını silmen dileğiyle