Orjinal Mesajı Yazan: Zaradene
Ligleri yakından takip etsen pişman olurdun almadığına. Hiç Ben gordonu canlı izledin mi ya da performansını yakından takip ettin mi ki atletik diyosun? sanmıyorum izlediğini.İzleseydin bu yorumu yapmazdın.Ayrıyetten rookielerden ilk sezon istikrar istemek. Boykins e smaç bastırmak kadar zor bişey. Lige laışma devirleri cunku.Bir önceki yorumlarından bazı seylere katıldım ama su yazındaki yorumlara katılmıyorum
(Carmelo şaçma sapan tavırlarıyla kendi yıldızını kendi söndürdü. iyide oldu sevmiyodum zaten :) )
Merak etme takip ediyorum da noluyo anlamadım bunlar zaten herkesin yaptığı yorumlar Sophomore'ların Rookieler karşısında ezici bi güç üstünlüğü var istikrar diyosan yıldız diyosan Ben Gordon diyosan yanılıyosun ve sallıyosun öle bir iki maç izliyip birilerini beğenip hemen burda onu korumaya çalışma bence al sana Ben Gordon'un son 5 maçtaki istatistikleri şimdi oku da bi daha düşün asıl sen alırmısın;
Jan 21 (ATL) 20 dk 5 sayı 0 rib. 3 asist
Jan 22 (@ DET)15dk 2rib 0 asist 4 sayı
Jan 24 (@ ATL)18dk 2rib 0 asist 15 sayı
Jan 25 (DEN) 30dk 3rib 6 asist 18 sayı
Jan 27 (CHA) 7dk 0 rib 0 asist 6 sayı
İşte arkadaşlar soruyorum size sizce kim haklı son 5 maçın istatistikleri bunlar! Bu sene smaç yarışmasına katılacak çok Rookie var ama All Star olabilecek belki de sadece 1-2 Rookie var!?