Orjinal Mesajı Yazan: hakankaya122
Kardeşim biz bişeymi dedik.
1-Türkiye ligi kimsede yokken ben yaptım (fifa99)
2-Microsoft Sistem mühendisiyim
3-Toplum haber ajansı genel haber müdürüyüm
4-Need for speed'e ilk tofaş ve İ.E.T.T'yi koyan kişiyim.
5-Counter-Strike türkiye 3.süyüm
6-Bana bunları söylettirmeyin. Ben ne Patcmaker'lar gördüm.
Vaaaaaaaaay. Abicim ben bunları bilmiyorudum canım abim sen yüzde 500 haklısın abim...
Sen bunları dedikten sonra biz de sana böyle diycez diye düşündün heralde. Bak arkadaşım:
1- Burası editing forumu, ego tatmin etme forumu değil
2- Bırak Microsoft sistem mühendisliğini istersen Bill Gates ol sitenin en aktif patchmaker'larından birine icraat=0 dersen yine aynı laflar denir sana.
3- Bak sen cs 3.süymüşsün, fifa 99'a TSL yapmışsın ve bunları sen söylemesen kimsenin haberi olmayacak. Fakat forumda boş boş dolaşıp herkese laf attığını iddia ettiğin insanın yaptıklarını herkes biliyor.
4- O kadar ben şuyum, ben bunun 1.siyim, ben bunda 3. oldum de de sonra bana bunları dedirtmeyin de ollldu. Buradan da anlıyoruz ki gündelik hayatta da pek kaale alınmayan bir insansın ve insanların dikkatini çekmek için yukarıdaki alıntı yaptığım mesajındaki 5 maddeyi sıralıyorsun.