Orjinal Mesajı Yazan: hakankaya122
Kardeşim biz bişeymi dedik.
1-Türkiye ligi kimsede yokken ben yaptım (fifa99)
2-Microsoft Sistem mühendisiyim
3-Toplum haber ajansı genel haber müdürüyüm
4-Need for speed'e ilk tofaş ve İ.E.T.T'yi koyan kişiyim.
5-Counter-Strike türkiye 3.süyüm
6-Bana bunları söylettirmeyin. Ben ne Patcmaker'lar gördüm.
1. Bende kendi tslimi creation centre yapıyorum hep... hem bu site 2001 den beri her sene yapıyor (hemde 1. fazla kez)
2. Bende Kasımpaşa da kasapçıyım :rolleyes: Bize ne? Çoğumuz zaten daha çalışma yaşına gelmedi bile bu forumda neden soruyorsun? Hava mı atmaya çalışıyorsun?
3. Toplumda bireyulere saygı göstermeye öğrenmemişsin
4. kurabiyede istermsinin ödül olarak
5. bende bir aralar cossacksta 100üncüydüm dünya çapında... hem ne alaka... counter da iyisin diye iyi kişt maker olup insanlara küfür etmek zorundamısın?
6. Burdakiler patch maker değilde ne? Sucuk pastırmamı?
Sonuç: Forman güzel ama bu tavırlarla olmaz arakadaş... önce git Scorpionun bir süre önce yaptığı arsenal formasına bak bir de kendi yaptığın GS formana bak...... (I rest my case)