_alp_ Scorpion bir iki tane video dan bişey olmaz.Alın benden size komik video.komık se neden olmasın ki ? http://s10.yousendit.com/d.aspx?id=0FAS34D3TYBZ20BE5GBS6ALQ7B
amorti bunlar pes 3 te ilkinde bi dovmedikleri kaldi beni... ikincide de ikisine de faul yaptim hakem sallamadi yatirdim ole ustuste :)
SonKatip Orjinal Mesajı Yazan: Bule Hehehehe.. :) Senin gibi bi Fenerli, nasıl olduda cesaret etti bu resmi koymaya anlamadım valla.. :D Nevar cesaret edemeyecek?, Tabiri caizse Fenerli futbolcu arkadan sokmuş, önden çıkarmış... :cokkomik:
gung ho Görün koskoca Barcelona'nın halini... 4 adam böyle odun gibi ofsayta yakalanır mı? Kaldırın kıçınızı be! Defansın orta sahanın durumunu düşünün bi de :D Bu arada bu resmi Günün Görüntüsü kısmına da gönderdim de güncellenmedi heralde kaç gündür..
saviola 654 bunlar pes 3 te ilkinde bi dovmedikleri kaldi beni... ikincide de ikisine de faul yaptim hakem sallamadi yatirdim ole ustuste :)[/QUO vaşşşşşş :cokkomik: :cokkomik: AlPéR he eheh ehue güzelmiş. buco007 İşte bende komik birşey koyatım dedim :cokkomik: buco007 Hangisi topa vuruyor ben anlamadım? :bilmemki: buco007 Bencede evolvo alın bakalım çocuklar hiç bukadar komedi bi pozizyon gordunuzmu.. beceriksiz itişip kakışan bir yığın futbolcu... :cokkomik: http://s10.yousendit.com/d.aspx?id=2IKQREEU9XGGX3UPTEXU8DB0AJ SCoRPioN ® Gerçekten güzel SS'ler. Tam gaz devam cracks hehehe sü-per yaw. cracks bu maçı az önce yaptım.6 yıldızda hemde.biraz komik değilmiş :D :D evolvo good.. 7 olan rakip deildir umarımm ozaman komik olur işte.. :lol: cracks Orjinal Mesajı Yazan: evolvo good.. 7 olan rakip deildir umarımm ozaman komik olur işte.. :lol: YOK.BEN ZATEN HİÇ Bİ ZAMAN DEPLASMAN OYNAMAM:) « Önceki Sayfa Sonraki Sayfa »
evolvo alın bakalım çocuklar hiç bukadar komedi bi pozizyon gordunuzmu.. beceriksiz itişip kakışan bir yığın futbolcu... :cokkomik: http://s10.yousendit.com/d.aspx?id=2IKQREEU9XGGX3UPTEXU8DB0AJ
cracks Orjinal Mesajı Yazan: evolvo good.. 7 olan rakip deildir umarımm ozaman komik olur işte.. :lol: YOK.BEN ZATEN HİÇ Bİ ZAMAN DEPLASMAN OYNAMAM:)