SCoRPioN ® PEs4 oyunu oynarken bu görüntüyü yakaladım. Gülmemiz için böyle resimlere ihtiyaç var. Siz de ekleyin diye böyle ilginç bir konu açayım dedim :) İlk resim benden sizler de ekleyiiiiiinnnnnn !!!
Bule Hehehehe.. :) Senin gibi bi Fenerli, nasıl olduda cesaret etti bu resmi koymaya anlamadım valla.. :D
evolvo yaben de böle komik şeler yakaladım bir iki kez ama resim almak aklıma gelmemişti dogrusu... :confused:
evolvo ya bende biri iki kere böle komik şeler yakaladım ama resim alamak aklıma gememişti dogrusu... :confused: ( bu mesaj niye iki kere gelmiş ya... analamadan olmuş valla..)