evet arkadaşlar linki görmıyoruz diğer arkadaşların yazdığı zaman dosya merkezı açıktı herhalde ordan ındırıyolardı şimdi sadece forum açık olduğu için buraya daha koymamışlar anlaşılan koyarlar herhalde lınkı yada dosya merkezının açılmasını beklıcez...