rixi Benim 3. indirmem hep birden bitiyor neden acaba.1.'de 28 mb. 2.'de 89 mb. indi şimdi bi daha indiriyorum böyle bi sorunla karşılaşan var mı acaba...
ZüLFiKâR arkadaslar bir soru soracagim.benim pes4 ün üstünde WOLF un evolution 2005 yamasi var.bu dosyayi indiriom ve indirdikten sonra denilen islemleri yapip dosyayi calisir hale getirince WOLF un yamasindaki taraftar seslerine bir sey olacakmi?
oydemir ya arkadaslar ben indirdim ama denılen işlemlerıde yaptım yani dat klasorunun içindeki e_sound dosyasını dışarı aldım ve indirmiş oldugum s_sound dosyasını dat klasorunun içine kopyaladım ama oyunu acamıyorum hata nerde bılenınız varmı acaba?
kidrock evet ya benimde sorunum oydemir gibi oyuna girmiyo dosyayı değiştirince ardımcı olurmusunuz??
djavu isponyolca patch indiremiyorum nedese... daha ucte biri bitmeden dusuyor server la baglandi..bu arada baglantim 128 kb cable...
murathakan ellerinize sağlık. ben ömür billah yüklemem bi daha ingilizce spikeri. bu ispanyol spiker SÜPERMİŞ!!!!
cracks inbdirdim.bu dosya için.sabah 5.30da kalktım.6.30da başlattım.annem kızdı 7 de yattım.tabi biraz kamufleyle monitörü kapattımda zaten.ışıklarıda yastıkla ve cd ilke kapattım.9.00da kalktım.inmişti.2.30 saatte indi.
Hami(10) Orjinal Mesajı Yazan: cracks inbdirdim.bu dosya için.sabah 5.30da kalktım.6.30da başlattım.annem kızdı 7 de yattım.tabi biraz kamufleyle monitörü kapattımda zaten.ışıklarıda yastıkla ve cd ilke kapattım.9.00da kalktım.inmişti.2.30 saatte indi. ne maceralar yaşamıssın sen öyle crack efendi:)
Hami(10) ispanyol spikeri şimdi denedim maç içinde japondan yada ingilizden farkı yok ama gol olunca çok iyi bağırıyor gooollll gol gol goll diye o gerçekten keyifli
frankly Orjinal Mesajı Yazan: utkufatma Ama olmaz ki ya. Bu sefer de tam yarısına gelmişken indirilme tamamlandı diyor nedir ki şimdi bu. Of gitti 100 mb daha. Tabi 1 saatimde gitti. Arkadaşlar bunun neden olduğunu biliyor musunuz ben 600 mb lık dosyalar bile indiriyorum böyle birşey olmuyor. Sorun neden kaynaklanıyor acaba cevabı olan var mı? Hocam bunu">http://www.tucows.sk/files2/fgf165.exe>bunuyükle Flasget bunla yap
frankly Orjinal Mesajı Yazan: utkufatma Saol yadımın için ama daha önce kullandım o programı ve beyenmedim neyse artık denemeyeceğim zaten. hocam gerçekten süper bi program dowload yaparken 4 e bölüyo ve hızlı iniyo kullanımı çok basit eğer bişey olursa kaldığın yerden devam edebiliyosun bi tek reklamalrı var uyuz uyuz balık resimleri filan geliyo ama tavsiye ederim
Levi@than ya scorpion ve scn ekibi saolun bi isp spiker için super herif ya bide şu girişte ki pes4 diyişine bitiyorum prrro evulation soccerrrr quatrrooo :) teşekkürler arkadaşlar