Orjinal Mesajı Yazan: onduygu
arkadaşım ben cm'yi 00-01'den itibaren oynayan amatör bir cm'ciyim. Ben hiç kimsenin tavsiyesini ve yardımı almadan 3-4 senedir bu oyunu oynuyorum. Son 1 senedir bu forumun içindeyim ve buradaki ustaların Mersin İdman Yurdu'nu 3. ligden alıp şampiyonlar ligi şampiyonu yapmasının nasıl mümkün olduğunu merak etmeye başladım. Ama, ben asla böyle bir başarıya asla ulaşamadım. Eğer konunun başını okursan, burada göreceksin ki asıl olay zevk alamamam değil başarılı olamamamdır. Bu yüzden ben bu konuda senin gibi ustalardan genel olarak oyuna girdiğinizde neler yaptığınızı hangi ayarlarla ne kadar oynadığınızı öğrenmek istedim. Yardım eden herkese çok teşekkür ederim. Ayrıca şu anda iyi niyetli insanların tavsiyeleri sayesinde çok zevk alarak FM oynuyorum. Kısaca açtığım bu konu, futbolu ya da menejerliği sevmediğimden ya da zevk almadığımdan değil, yeterli başarılara ulaşamadığımdandır.
Saygılar.
öncelikle kimse ile polemiğe girerek forumun ve konunun gidişatınıı bozmak istemiyorum;
Konu başlığı olarak seçilen cümleden ve konunun içinde diğer arkadaşlarında bende zevk alamıyorum laflarından dolayı ben konunun çok alakasız ve anlamsız olduğunu belirttim.
İkinci olarak oyunda dikkat ettiğim noktaları belirteyim oyuna girdiğim gibi Manager/Options seçeneğini, antreman kısmını, takım kadromun genişliğini yeterliliğini bölgelerdeki fazlalık veya eksikleri, taktiğimi belirlerim ve öyle devam tuşuna basarım fazla adı duyulmuş youncular yerine ucuz fakat potansiyeli yüksek oyuncular alırım takımımdaki yıldız sayısını 11'den yukarı çıkarmam yani yedek bekleyenler genç ve ileride star olabilecek özellik taşırlar, bu sayede her maç kazanamam fakat zevkide yitirmem şimdillik bu kadar yazıyorum başka sorun veya görüşün olursa cevaplarım
tavsiyem kendi oyun stil ve tekniğini kendin geliştir başkalarına kulak asma
iyi oyunlar