ya bende zevk alamadım türkiye'de takıma ronaldinho , ferdinand , jankulovski ve adu'yu aldım ayrıyaten i.toroman , serkan balcı , kemal aslan , sözkesen bunlarıda aldım sahaya mondragon - cihan - ferdinand - i.toroman , jankulovski , mehmet nas , hasan şaş , yasin karaça , ronaldinho , okan yılmaz - necati 11'iyle çıkıyorum sebat'la 1-1- berabere kalıyom onuda 1-0 dan döndürüyom bide ronaldinho olmasa sonraki hafta kayseri'yle yapıyom kesin 3-4 atarım diyorum 48. dakikada hasan'ın attığı golle yeniyorum bende istifa edip hemen milan'a geçtim bide transferi çok severim ama yabancı sınırı kötü oluyor işte