mr.spark abi 2009 dayım hiç öyle birşey olmadı. yalnız luciano ve aurelio türk vatandaşlığına geçtiler aurelio milli takımda bile oynattım
tottibattu 1.'si 2007'den sonra yabancı sayılmama olayı yok,,, 2:si arkadaşlar eğer oyuncu türk değil,türk vatandaşı olmasını isterseniz bunun kuralları war... herkez bişey sallamış,,en az 3 sene türkiyede bulunamsı lazım we hiç milli olmaması gerekişr..
VoLkaN BaROs Orjinal Mesajı Yazan: tottibattu Herkez bişey sallamış,,en az 3 sene türkiyede bulunamsı lazım we hiç milli olmaması gerekişr.. Şimdi onlar sallama değil, öyle bildikleri için yazmışlar.. Sallama olarak bakarsan az biraz da sende sallıyorsun Bir oyuncunun Türk vatandaşlığına geçebilmesi için Milli takımda oynamamış olması diye birşey söz konusu değil. Vatandaşlık ayrı milli takımda oynamak ayrıdır... Eğer Türk vatandaşlığı alan oyuncuyu milli takımda oynatmak isterseniz o zaman asıl ülkesinin milli takımında oynamamış olması şartı var. Yoksa Türk vatandaşlığı için milli takım şartı yok...