Orjinal Mesajı Yazan: WatCheR
Herkes senin gibi düşünürse kimse değiştirmez tabi.3 sene kullandım Türkcell.Kazıkçının önde gideni adamlar.Herkes protesto için türkcelli bırakıp başka hatlara geçerse anca akıllanırlar ve tekel olmaya çalışmazlar
Ama maalesef herkes benim gibi düşünüyor. Zira Türkiye'de GSM sahiplerinin hemen hemen hepsi Turkcell kullanıyor. En azından benim arayacağım insanların hepsi Turkcell kullanıyor ki o bana yeter. Ama şöyle kitlesel bir harekete girişip toplu olarak turkcell'i bıraksak, o olur. Gerçi bizim insanımız alıştığı şeyden zor vazgeçer, öbürü daha iyi olsada üşenir değiştirmeye (örnek: ben) ama biryerden başlamak gerek.
Fakat o zaman şöyle olur hepimiz avea'ya geçersek bu sefer avea tekelleşir ve turkcell'in yaptıklarını yapmaya başlar, kazıklaşır. Turkcell ise indirime gider, alın size yaman bir paradoks..