Bilenler bilmeyenlere , Duyanlar duymayanlara diyerek; bir mail uzerine
ben turkcell i aradım vede teyid aldım. bu gercekten dogru turkce
karakter kullanmayın diyorlar musteri temsilcileri.
lutfen dikkat edin.... Turkcell i de bu uygulamasından dolayı kınıyorum...Türkçe
karakter kullandığınız takdirde 1 mesajı birkaç mesaja bölüp
faturalandırıyorlar. Örneğin ben 9 mesaj göndermişim ve 41 mesaj ücreti
ödedim! Telefondaki kişi ısrarla bunun sadece Nokia telefonlarda
olduğunu
söyledi ancak iş arkadaşlarımdan öğrendim ki aslında tüm marka
telefonlarda
aynı sorun oluyormuş.