Orjinal Mesajı Yazan: bilengoker
arkadaşlar benim sistemim celeron 900,256mb ram,128 mb gf4mx4000
benim sorum şu normal maç yapabiliyorum yani hazırlık maçı ama lig,kupa ya da master lige giriyorum maçlarda kasıyor neden böle oluyor hep hazırlık maçı yapmaktan sıkıldım:(
görüntü kalitesini düşür. kamerayı "normal long" ayarla
bi de butun klüplerin stadını "orange arena"(amsterdam arena) yap. Çünkü bu oyun en iyi bu stadda çalışıyo. pes3 de öyleydi. böylece istedğin klup kupasını rahat rahat oynayabilirsin. stadyum etkilerini kapat