arkadaşlar bu yolla belki sorun yaşayanlara bir fikir vermiş oluruz..
benimki;
donanım:amd2500+,fx5600
oyun:920x600,medium,long throw camera.
ekran kartı:2x,2x,60hz yenileme hızı,high performans.
bu ayarlarla sorunsuz, ps2 den kat kat hızlı ve iyi mükemmele yakın bir görüntüyle oynuyorum...