ultrAslan_bayram ya dostum senin bana kastınmı varr.... Alla Alla Yoksa sen beni kendine rakipmmi görüyosun..AMA ben seni kendime rakip olarak GÖREMİYORUM.Her mesajımın altında senin bana karşı yazdıgın mesajları görüyorum nereye mesaj atsam sen oradasın...
DiMuratti allah allah bak bayram burda kim kiskaniyo diye biraz belli olmaya basladi yani... senin o cihan faceini niye buraya koydunki yeni konu acsaydin. 10UR la daha cok ilgileniyorlarmi diye buraya koydun
takunya 10UR bak yanlış yoldasın. Sana 1038278 kere dedim tamam face'lerin çok iyi ama Bayram'ınkilerin yanına yaklaşamazsın dedim. Bu arada çok merak ediyorum buraya Cihan face'i koyan arkadaşın Mondragon ve Hakan yakın konusuna, bir başkası "aha alın size Baliç feys" diyerek kendi face'ini koysaydı tepkisi ne olurdu?
ultrAslan_bayram Hiç bişey Demezdim Ne Dicem HAA Sözüm 10UR'a SEVİYOM lan seni :D iyi adamsın ne kadar kızsamda iyi birine temiz kalpli birine benzyiyosun.SEVDİM SENİ ... :D HA TAKUNYA :D Avatarının anlamı nedir ???? COK MERAK ETTİM ilginç bi resim :bilmem:
Blackchap bu faceleri hangi programda yapıyosunuz.??? Gerçekten çok merak ediyorum.. Merak etmekle kalmayıp anlatmanızı istiyorum.
46 Maras ne bilim ya bulamadim sen onuronur13@hotmail.com'u MSN listene ekle onda tutorial mi ney varmis herhalde