10UR Orjinal Mesajı Yazan: dobra dobra gerçekten çok güzel çalışma şu pes ede el atsan olmazmı Hayatında PES oynadınmı diye sorsana patchmaking e başlayayım ;)
46 Maras abi, hic olmamis. senin gibi facemakerler face yapma isini bozuyor. madem boyle face yapacaksin, foruma koyma olacak ismi yawsss.. :D :D :D
10UR Orjinal Mesajı Yazan: 46 Maras abi, hic olmamis. senin gibi facemakerler face yapma isini bozuyor. madem boyle face yapacaksin, foruma koyma olacak ismi yawsss.. :D :D :D Eh napalım artık zaten ara vermiştim bırakıyım bari :D
gokhanefe arkadas tamam güzel de benim bi arkadas var valla ikizi ad1 ultraaslan_bayram resmen ikizini yapiyo