Ben, bu iş "1 haftada halledilsin, bitsin" diye birşey söylemiyorum. 1 ay da sürer, 2 ay da sürer. Hele "uğraşın yapın, biz de görelim" tarzı birşeyi hiç demiyorum". John Motson'un söylediklerine hiç dikkat ettiniz mi? Neredeyse her maç aynı şeyler(aradaki geyikler dışında). Hiç zannetmiyorum ki 192857 tane wav dosyası olsun. Olsa bile bunların hepsini değiştirmek zorunda değiliz ki.! Sadece en gerekli olanları almamız yeterli olacaktır. Bizim spikerimiz de onun kadar geveze olmayıverir.!. Şu işi bir kavrasam sabah akşam oturup bunun için uğraşırım.
Arkadaşlar sonuçta benim amacım birlikte uğraşarak birşeyler üretmek. "olmaz öyle şey, imkansız" diyerek birbirimizin ümitlerini yok etmeyelim. Bırakın insanlar uğraşsın ve kendileri görsünler zorluğunu. Ne kadar zor olursa olsun, olumsuz yönde etkilemeyelim birbirimizi. Yaratıcı olalım. Neden 10 sene sonra EA'in Patchmakerlarından birisi Türk olmasın., veya Türkiye'de bir EA kurulmasın(bu ancak 50 sene sonra olur ama)..!?!? Yeter ki kurcalamaya teşvik edelim birbirimizi.