yaw ark. ben yamalar hakkında düşündüm ve bir yamanın(çok öneli olan yamanın) olmadığına karar verdim.herbir fifa açtığımızda dırdırdırdır yabancı spiker konuşup duruyo.hem konsantremi bozuyo hemde :confused: işte
lütfen sitemiz böyle yama yapar ve rahatlarız.
(şimdi diceniz ki sesini kıssana spikerin ama türk olsadaha iyi olmaz mı?) :scn_onay: