forzajuve_1897 erelfb senin yaptığın forum kurallarına aykırı,çünkü üyeleri kışkırtıyorsun ve delirtiyorsun...yeter abi artık ne resim koy ne de özellik yaz çünkü sanıyorum çoğu kişi ekrana yapıştı.:)
HaLuK bu arabanın türkiyedeki fiyatı böle almanyada daha ucuz.Bizim devlet saolsun lüks için koyduğu özel vergi ile arabaların fiyatlarını uçuruyor.
erelfb ben alman arkadaşlara söylediğim zaman burdaki fiyatına inanmamışlardı.... arkadaşa sordum almanyada ne kadar bu araba diye ooo çok pahalı 40,000€ falan demişti :D
2ampara***Womanizer ya bu güzelim arabaya bide modifiye yapmıyolarmı sinir oluyorum sade daha güsel bence
adigeserdar Erelfb bunları yapmaya hakkın yooooooook.Şaka biyana abi bu ne süper araba ya hayran oldum.
fbbekir VAY BE YAZIN AZ MI GEZMEDİM KIRMIZI M3 İLE ANKARA-ANTALYA BELKİ ANKARADA GÖREN OLMUŞTUR FRANSIZ PLAKA ARABA BAYA GÜZEL