PS2 gamepadine convertor kullanarak pc de oynamayı denedim.
Tüm tuşlar ve analog kollar çalışıyor yalnız tuşlara bastığını bazen algılamıyor yada geç algılıyor arada gecikme süresi oluşuyor.
Yabancı forumlarda önerilen play.com un geliştirdiği bir convertor var.
Yalnız internetten getiremiyoruz onu çünki sadece avrupa birliği ülkelerine kargoları var.
Kontorlandin aynı ps2 gamepadine benzeyenini aldım onuda şu an pc tanımadı.
Driver problemi zannedersem.
Konterlandin typoon modelleri kullanışlı yalnız çok cabuk kırılıyor.
Logitech in dual action gamepadini hiç sormayın yön tuşarı ölesiye berbat.
Sadece yön için sol alt sticki kullananlar için ideal.
Sonuçta ben pes oynamak için birtürlü doğru düzgün gamepad bulamadım.
O kadar daraldımki şu gamepad olayından gidip playstion alıcam babalar gibi sorunsuz gamepadle oynıcam bu gidişle.