(uğraşıyor olmana saygı duyuyorum)
ama senin yaptığın stadta mı problem var yoksa benim bilgisyardamı bilmiyorum?
trübünlerle seyirciler arasında acaip bi mesafe var yani seyirciler trübünde oturmutor gibi,ayrıca trübünün üzerinde havada duran seyirciler var!
yani hiçbirşey yerli yerinde diil gibi..
acaba benmi bi yalnışlık yaptım diyede düşünüyorum ama sanmıyorum importlanacak 4 tane dosya var zaten indirdiğim patchinde.