buco007 İlk çıkardığımda sorunlar oldu bende geciktirmeden 2.0 çıkardım işte ÖZELLİKLERİ 1-Zemin rengi koyulaştı 2-Karlı zemindeki yeşillenme giderildi 3-Korner bayrağının rengi kırmızı olduhttp://rapidshare.de/files-en/443996/Ali_Samiyen_2.0.zip.html
SCoRPioN ® buco keşke screen koysaydın. 250kb'a kadar upload yapabildiğin www.photobucket.com u öneriyorum.
Geyiq Team Orjinal Mesajı Yazan: buco007 İlk çıkardığımda sorunlar oldu bende geciktirmeden 2.0 çıkardım işte ÖZELLİKLERİ 1-Zemin rengi koyulaştı 2-Karlı zemindeki yeşillenme giderildi 3-Korner bayrağının rengi kırmızı olduhttp://rapidshare.de/files-en/443996/Ali_Samiyen_2.0.zip.html www.fenerbahce.org tabelası var :cokkomik: ama zemin falan güzel gözüküyo ;)
buco007 Orjinal Mesajı Yazan: nikeman_1905 www.fenerbahce.org tabelası var :cokkomik: ama zemin falan güzel gözüküyo ;) O benim tabelam sizinki neyse o çıkar
dozzi inönününde v2.0 sini çıkartçanmı merakla bekliyorum...??? özellikle tel örgüler kalkmalı numaralı ve kapalı tribünlerin üztündeki tavanlarda amblem falan olmalı ayrıca yeni açık tribünün üstüde biraz kapalı (gerçekte)...
buco007 Orjinal Mesajı Yazan: dozzi inönününde v2.0 sini çıkartçanmı merakla bekliyorum...??? özellikle tel örgüler kalkmalı numaralı ve kapalı tribünlerin üztündeki tavanlarda amblem falan olmalı ayrıca yeni açık tribünün üstüde biraz kapalı (gerçekte)... İnönü 2.0 henüz düşünmüyorum
buco007 Orjinal Mesajı Yazan: bak-lava abi free falan diyo nedir bu?tıklayınca neereeye basacam.premıum diyo Biraz bekle en alt ortada
rixi buco bu linkte sende çıkyormu.Yaklaşık 1 dkdir beklliyorum çıkmadı nedir bu yaw çok merak ettim lütfen doğ düzgün bi link ver....
buco007 Orjinal Mesajı Yazan: emreun buco bu linkte sende çıkyormu.Yaklaşık 1 dkdir beklliyorum çıkmadı nedir bu yaw çok merak ettim lütfen doğ düzgün bi link ver.... http://rapidshare.de/files-en/443996/Ali_Samiyen_2.0.zip.html?pmode=1 bak bulinktende indiremessen yapabileceğim bir şey yok