Orjinal Mesajı Yazan: utkufatma
İbo bu face leri yayınlamayı düşünüyor musun? Yoksa bekleyip hepsini birlikte mi yayınlayacaksın??? Özellikle Volkan a inanamadım. Mükemmel...
evet, duruma göre 10-15 tane face yapip bitirip bunlari daha sonra bir "Face Pack" olarak yayinlamayi düsünüyorum..
yorumlar icin cok tskler.. begenildigi icin mutluyum.. :)