Kaç gündür şu facelere bakıyorum. Eleştirilerim ağır olur, kalbiniz kırılır diye konuşmuyordum ama işte bu Volkan varya bu Volkan "TAMAM" artık iş bitti yaaa.
İşte BUDUR beyler.
BAK BURASI BU FACE İŞİ İÇİN ÇOK ÖNEMLİDİR.DİKKATLİ OKUYUN: Ben adamın ismini okuyupta resmine bakmam. Ben adamın resmine bakıp ismini söylerim.Ve işte bu Volkan'ı görür görmez tanıdım. Aha dedim lan Volkan'ı acaip yapmış.
Yani yaptığınız Facelerin ismini, hangi futbolcuya ait olduğunu yazmayın. Bırakın insanlar face hakkında , kime benzettilerse onu söylesinler. Eğer herkes aynı ismi söylüyorsa zaten benzetmeyi yaptınız demektir. İşte bu Volkan resmini gördüm hemen tanıdım. Bilmem anlatabildim mi?