yaw neden fatih tekke,gökdeniz,hüseyin cimsir,ibrahim toraman,ibrahim üzülmez,ahmet dursun,servet,cagdas,ronaldo tabi beşiktaşlı olan facelerini yapmıyorsunuz madem bu işle uğraşıyorsunuz bunları yapsanız daha iyi şimdi diyeceksiniz sen yap yapamam çünkü 10 gündür soruyorum o-editmi ney onu yükledim ama bi türlü çalıştırmayı beceremedim mavi ekranı yani açamadım biri yardım etse bende başlıyacam face yapmaya