contemporary abi ne yavas bir oyun bu böyle. ben ps3 ü yavasligindan dolayi oynayamadim ve ps4 te yavas takiliyo. çözünülügü azalttikça biraz hizlanir gibi oluyor ama gene de fifadaki gibi hizli degil. bunun için yardimci olun lütfen ...
unknown21 pes4 geforce 2 ile gayet iyi çalışıyo normal hızında. sadece biraz saha zemininde karlama oluyo size şunu soracam böyle iyi ama yinede asus 9550 yi alayımmı anakartla uyumsuzluk olabilir mi diye korkuyom? ram sd ram sorun çıkarırmı?
blood1453 alakası bile yok pc de pes ps2 den dah zevkli bence gamepad ve kaliteli büyük bir monitör yada tv out ile ;) ps2 den eksisi değil artısı olur
psykofener Bende fx5900 ekran kartı celeron1.7 256mb ddr ram var ama oyunu sorunsuz hiç takılmadan anca 800.600 de orta kalitede oynıyabiliyorum. Sizce bu normalmi??????????? cevap yazarsanız sevinirim.