pes4 ü PS2 de oynadım çok beğendim harika olmuş. Zaten "konami" bu işi biliyo kardeşim.
Ben sıkı bir pes, winning eleven tutkunuyum 1999/2000 den beri bu oyunları oynuyorum en son pes3/WE7 versiyonunu oynayabildim
ve şimdi de pes4 ü PC de oynamak istiyorum.
bunun için bir tane pes4 cd alıp yükledim. ama oyun çalişmadi. Cd nin eksik veya hatalı kopyalandığına inanıyorum. ote yandan da
belki de bilgisayar kaldırmamıştır. bilgisayarın özelliklerini aşağıya yazıyorum:
(cd nin içindeki dosya ve klasörleri yazabilirmisiniz sorun cd de mi? PC de mi?)
p4 1.5 ghz
384 mb sdram
30 gb sabitdisk
32 mb geforce2 ekran kartı (veya 128 mb asus 9550 GE)
12x dvd rom
windows me
sizce bu özellikler bu oyunu çalıştırmaya yeterli mi? oyunu çalıştırmak için neler gerekli?
YARDIMLARINIZ IÇIN SIMDIDEN TEŞEKKUR EDIYORUM!!! beni bu sevdadan mahrum etmeyin.