Exvision Şuan mailimizde goller var.Evimdeki internette sorun olduğu için golleri çekemedim..Önümüzdeki hafta inşallah düzelirde gollerinizi alırım.Birçoğunuz rapidshare a upload etmiş.Eğer süresi dolarsa özel mesaj atarak gollerinizi tekrar isteyebilirim sizlerden. Sağlıcakla kalın...
unknown21 yarışmanın başlamsını çok istiyorum elim de çok gusel goller war 4 tane 40 metreden mukemmel gol war ama nasıl gondereceğimi bilmiyom
foreverkg ewt ewt bende de war 40 m olmasa da uzaktan sert goller attım yarışma şlarsa kesin upload ederim ayrıca ceza sahası dışından rabona golü war
stavros Arkadaşlar attığınız golleri seyretmedim ama her yarışmada 3 tane filan orta sahadan atılan gol oluyor bu golleri göndermeyin artık.Sizinkiler içiin bişey demiyorum .