ula bugün sizin yüzünüzden öğlen uykumu uyuyamadım. öğlen yarım ekmek sandevüç,1 tane büyük boy cips,2 top kek, ve yarım litre (4 bardak) kola içtim. tabi doğal olarak 30 dakika sonra acayip bir uyku bastırdı... evdede kimse yoktu. havada karardı...
karabasanda bilinç altıma girdi... eeee karabasan ın gelmemesi için hiç bir sebe yoktu. yatmadan önce bütün bildiğim duaları okudum... ve yattım 1 saat sonra yatak tan hiç uyumadan kalktım :(