DeNiZ Orjinal Mesajı Yazan: blood1453 hemde öyle bir dua alırsın ki o duayle cennetin kapıları direk açılır :) buna sen değil, ALLAH karar verir..öyle her dua alanın cennete girebileceğini sanmam..saçmaladın.. valla yardım edebilen etsin..
EnforceR` Son kral arkadasim ingilizce konusunda yardimim olabilir msn adresim balikaskim@hotmail.com,konusalım...
marquess Orjinal Mesajı Yazan: son kral KIZIYORUM FİTİL OLUYORUM BU GİBİ MESAJLARA (Gerçek Mesajı Gönderen netcix e bizede o zaman türkçe spiker çıkartacağız falan deyipte heveslendirmeyin kardeşim ) ne bu ya kolaysa gelip siz yapın bu gibi olumsuz mesajlar devam ederse işi yarım bırakırım ona göre herkes yardımcı olim dedi kenara kaçtı tekbaşıma kaldım studyo masrafları bir taraftan birtaraftan bagzı işlerim aksıyor bir taraftan ingilizce spikeri türkçe tex e çevirmek için çevirmen peşinde koşmak birtaraftan bunlar yetmezmiş gibi milletin isyanı birtaraftan adamların işleri yok hiç bir şeye yardım yok oturdukları yerden ahkam kesiyorlar ne oldu yok yalan yok sıkıldım yok bilmem ne ..yeterbee tek başıma ancak bu kadar yapabiliyorum çabuk olmasını istiyorsanız sizlerde elinizi benimle beraber taşın altına bırakın da birlikten kuvvet dogsun çabuk bitsin yok valla biz ugraşamayız derseniz ozaman susun ve bekleyin bittiginde yayınlayacam zaten 13000 küsür dosya bu öyle boya küpü degil sok çıkar bitsin..lütfen sabırlı olun yakında size 50 yakın ses dosyası sunacam digerleri hepsi bittigi zaman dagıtılacak ..tekrar söylüyom bu türlü olumsuz mesajlar canımı çok sıkıyor dolmuşada gelmem keser atarım projeyi.......saygılar.....SON KRAL... :( yaptığın bişeyLer varsa saygı duyarım ama bu şekilde (yeterbe kolaysa kendiniz yapın keser atarım kızarsam gbi) şeyLer söyLemen senin aLeyhinedir.sonuçta kimse sana yaLvar yakar aman bunu yap demiyo..yaparsan da ben dahiL biçok insan minnettar kaLacaktır ama bunu tehdit ve büyükLük tasLama maLzemesi oLarak kullanman yanlış
frankly Orjinal Mesajı Yazan: marquess :( yaptığın bişeyLer varsa saygı duyarım ama bu şekilde (yeterbe kolaysa kendiniz yapın keser atarım kızarsam gbi) şeyLer söyLemen senin aLeyhinedir.sonuçta kimse sana yaLvar yakar aman bunu yap demiyo..yaparsan da ben dahiL biçok insan minnettar kaLacaktır ama bunu tehdit ve büyükLük tasLama maLzemesi oLarak kullanman yanlış evet haklısınn katılıyorum ama konuyu açan arkaşın yazısını okursan ii olur
Karubburak Orjinal Mesajı Yazan: Karubburak Beyler bakın ben size bi teklif sunayım bu tr spikeri yapmaya çalışan arkadaşlar textleri trye çevirsin ancak seslendirmeleri ünlü bi spikerimize yaptıralım bu konuyu ben ayarlıyabilirim düşünsenize ercan taner anlatıyo biz oynuyoruz manyaak olur gazetelere çıkarız hem adımızda duyulur ... ne dersiniz hoş olmaz mı? Son Kral bu önerimi döşündümmü bayaa iii olur hem gerçekçi hem orjinal