Orjinal Mesajı Yazan: netcix
ya bu türkçe spiker ne zaman çıkacak??bıktım artık beklemekten!! :mad:
KIZIYORUM FİTİL OLUYORUM BU GİBİ MESAJLARA
(Gerçek Mesajı Gönderen netcix
e bizede o zaman türkçe spiker çıkartacağız falan deyipte heveslendirmeyin kardeşim )
ne bu ya kolaysa gelip siz yapın bu gibi olumsuz mesajlar devam ederse işi yarım bırakırım ona göre herkes yardımcı olim dedi kenara kaçtı tekbaşıma kaldım studyo masrafları bir taraftan birtaraftan bagzı işlerim aksıyor bir taraftan ingilizce spikeri türkçe tex e çevirmek için çevirmen peşinde koşmak birtaraftan bunlar yetmezmiş gibi milletin isyanı birtaraftan adamların işleri yok hiç bir şeye yardım yok oturdukları yerden ahkam kesiyorlar ne oldu yok yalan yok sıkıldım yok bilmem ne ..yeterbee tek başıma ancak bu kadar yapabiliyorum çabuk olmasını istiyorsanız sizlerde elinizi benimle beraber taşın altına bırakın da birlikten kuvvet dogsun çabuk bitsin yok valla biz ugraşamayız derseniz ozaman susun ve bekleyin bittiginde yayınlayacam zaten 13000 küsür dosya bu öyle boya küpü degil sok çıkar bitsin..lütfen sabırlı olun yakında size 50 yakın ses dosyası sunacam digerleri hepsi bittigi zaman dagıtılacak ..tekrar söylüyom bu türlü olumsuz mesajlar canımı çok sıkıyor dolmuşada gelmem keser atarım projeyi.......saygılar.....SON KRAL...