ya colar pes te şut olatı hep bi muaammadır zate...
öle her istediğiniz yerden hep aynı derecede şut çekebilseniz bu oyun zate pes olmazdı...
kıçı kırık fifa olurdu...
ayrıca balon gibi orta yapmamak için -daire- ye iki kere hızlıca basın orta sert gider ve kavisli uçan kafalar için bire bir..
bide ara pası attınız adam kaleye dogru hareketlendi..
ozaman r2+ileri tuşu :scn_oku: na basılı tutun adam şut pozizyonu alarak koşar gelişine çakın açıya göre az veya çok doldurmak size kalmış..
ozaman sert ve düzgün gidiyor...