auhau
mehparem sen gerçekten bu oyunu bilmiyorsun yaw
dostum hiç mi taktiklere girmedin ?
orda strateji başlıgı altında manual mi ne yaparsan orda ayarlar var...
sol kanat
sağ kanat
orta ataak
orfise tuazı
vs
vs
vs
diye taktikler var bunlardan 4 ünü seçiyorsun O, KARE - üçgen , X olmak üzere
ve oyun içinde
L2 + O
L2 + Üçgen
L2 + KARE
L2 + X
bunları yaparak istediğin stratejiyi aktif hale getiriyorsun...Mesela Sol kanat tagı falan yapıyorsun...Öyle
Yani esnin dediğin gibi ŞUT falan hızlı çekmiyo strateji, taktik belirliyosun
Bunu bilmediğine inanamıyorum açıkçası oyunu daha iyi öğrenmelisin...