Saçmalamışsınız tamamen, onlar ilk yaptığım menü resimleriydi, sonradan değiştirdik, yenilerini ve çok daha güzellerini yaptım... Onların görüntüleri de bitek Türkiye Ligi yamaları bölümünde var, SCN'de... Başka herhangi bir sitede yok...
Ayrıca Türkiye Süper Ligi için yabancılardan beklentimizin olması düşüncesi de baya garip geldi... Sanki bir İngiliz Türkiye Süper Ligiyle oynamaya çok meraklıymışda, bizde bu patchi onlar için yapıyomuşuz gibi. vs.
Orjinal Mesajı Yazan: skokulcan
gecen sene ki we:7 I patchleri falan da gorduk zaten...
İndirme beğenmiyosan, o hayranı olduğun yabancıların adam gibi patchlerini indir, zorlamıyo kimse vs. vs.