blind guardian bence en iyileri nothing else matters,unforgiven I-II, wherever i may roam, fade to black, the call of ktulu, one
cHoLdAxX Orjinal Mesajı Yazan: Axeman yok ya o kadar da kötü değil bence.gitar sesleri gayet hoş.Zaten ben I disappear için mükemmel dedim.Bu arada I disappear ın klibini izlemeyen varsa kesin izlesin adamlar felaket karizma. :hihi: I Disappear da The Return Of The Metallica'dır yane ;) Ama sonra St. Anger fln bayaa bozdu. Yeni albümlerini beklioruz sabırsızlıkla :baterist: :kavga:
Spocket Orjinal Mesajı Yazan: cHoLdAxX king nothing'i atlamışımdır düzelteyim hemen. Where's your crown King NothiinG! Orion ve To Live Is To Die'da yok listede -ki To Live Is To Die bana göre Metallica'nın en güzel 2 şarkısından biri...
cHoLdAxX yazsam tüm şarkılarını yazardım. ama içlerinden eleme yaptım. arkadaşlarımın saydıkları bikaç parçanın listede olmama sebebi bence yazdıklarımın onlardan daa güsel olması. Bu arada Frantic'i dalgınlıkla sokmuşum kaynamış. Pardon diorum. Ve hemen to live is to die'ı ekliorum onun yerine :D