cHoLdAxX Metallica'cılara soruyorum. Sizce en güzel parçası aşağıdakilerden hangisidir? 1) One 2) Sad But True 3) Nothing Else Matters 3) Fade To Black 4) Master Of Puppets 5) Wherever I May Roam 6) Until It Sleeps 7) Blackened 8) Harvester Of Sorrow 9) Of Wolf And Man 10) Don't Tread On Me 11) To Live Is To Die 12) Turn The Page 13) I Disappear 14) Seek And Destroy 15) For Whom The Bell Tolls 16) Welcome Home (Sanitarium) 17) The Thing That Should Not Be 18) The Unforgiven 19) The Unforgiven - II 20) Fuel 21) The Memory Remains 22) Enter Sandman 23) The Call Of Ktulu 24) Orion 25) Fixxxer 26) Anesthesia (Pulling Teeth) 27) King Nothing 28) Creeping Death 29) Whiskey In The Jar 30) The House Jack Built Bunların dışına çıkmazsanız sewinirim. Ama derseniz ki; "Yok abi bence şu bunların topuna 1000 basar" onu da yazın o zmn. Saygılar
Zombie Abi çok zor soru eminim çoğu metallica'cı bir şarkı yazamayacaktır. Benim sevdiklerim 1.One 2.Harvester of sorrow 3.Sad but true 4.Memory remains 5.Unforgiven,Unforgive II Ancak bukadar eleme yapabildim
KalkVeSavas farklı olarak Kill'emAll daki Motorbreath ı ilk 5 e sokarım.. İlk albümlere bakınca,özellikle Killemall a,tarzlarını çok overkill e benzetiyorum ben. Farklı olarak memory r. nin konser i çok iyi..seyircilerle hep beraber ötüyorlar. 1-W.I.M Roam 2-Blackened 3-Enter sandman Bu arada load albümünden hemen hemen hiç yazmamışsınız.. The house Jack Built King nothing .
Overkill One, Unforgiven, Unforgiven II, master of puppets, nothing else matter ve unutulduğu için kınadığım orion.. Bu arada frantic ne alakadır, ne işi vardır orada..
Axeman Beyler bence bütün şarkıları güzel.en çok dinlediklerim hero of the day,I disappear(mükemmel bence),the unforgiven II,orion,turn the page,damage inc,nothing else matters,master of puppets,so what,overkill,helpless,loverman...
cHoLdAxX axeman katılımıyorum. hero of the day bence metallica'ya hiç hiç yakışmayan popa benzeyen bi şarkı
Axeman Orjinal Mesajı Yazan: cHoLdAxX axeman katılımıyorum. hero of the day bence metallica'ya hiç hiç yakışmayan popa benzeyen bi şarkı yok ya o kadar da kötü değil bence.gitar sesleri gayet hoş.Zaten ben I disappear için mükemmel dedim.Bu arada I disappear ın klibini izlemeyen varsa kesin izlesin adamlar felaket karizma. :hihi: