Orjinal Mesajı Yazan: fredrik_ljungberg
bence sadecegamze için gidilir bifilm okadar
HA HA HA
Filmdeki en yeteneksiz oyuncu için mi gideceksin yani. :mad:
Bir çift göğüs görmeye ne kadar meraklıymış milletimiz. :mad:
Yani değil oyuncu sahne sanatçısı bile olamaz. Bi aralar neydi popstar mı ney orda danslar mı ne yapıyorum sanıyordu. Onu bile beceremeyen biri işte.
Mimik jest desen Sıfır. Ses desen Sıfırın altı.
Filme sırf Haluk Bilginer İçin gittim. Rolünü başarıyla çıkartmış yine...