arkadaşlar bu iş ööyle yanıma oturtayım sunsun kadar kolay diil inanın.
bu sitede türkçe spiker fikrini ilk okuduğumda inanılmaz heyecanlanmıştım ve bilgisayarda sesler ve müzik yapımı ile kendince uğraşan birisi olarak denemeye karar verdim.ve abartısız söylüyorum tüm ses dosylarının 4 de 1 ine yakınını önce ingilizceye çevirdim ve hepsine oyunda ki kodları verdim.sonra tek tek wav olarak bilgisayara okudum sonra adx e çevirip oyuna koydum.
Ben bunlardan pek bahsetmedim burda çünkü yapacam deyipte insanları heyecanlandırmaya gerek yok.ve yarım kaldı haliyle çünkü inanın çok zaman alan ve tüm işi gücü bırakıp yoğunlaşılması gereken bir konu.
Ayrıca birkaç arkadaş uğraşıyordu bunun için hevesleri kesinlikle kırılmasın devam etsinler.. bu işin geçek bir ekip çalışmasıyla ve profesyonelce halledilmesi gerekir diye düşünüyorum.ben tekbaşına yaşayan bir insanım ve tek başıma bu kadarını yapabildiysem neden olmasın?ama baya bir sabretmek gerek,belkide pes5 e kadar............