kapayın çenenizi ha bu arada makaay senin patch ile ilgili çalışman yok heralde ki stand upa başlamışın hayırlı uğurlu olsun beni sormayın zaten yazdıklarım avatar ve imzamdan da anlaşılacağı ötürü ben bu siteyi günlük espri dozumu almak için çerez gibi kullanıyorum ha yanlış anlamayın ben FMyi OYUN anlamında oynuyorum
heykel yazdığın için BURSA HEYKEL anladım nerdeyse bütün akrabalarım bursada da